Sztuka handlu w sieci


Regulamin sklepu

 

§ 1 Realizacja zamówienia

Wszystkie zamówienia złożone drogą elektroniczną lub telefonicznie (w godzinach 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku) dostarczane są do Klienta do 14 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia (lub zatwierdzenia przez Klienta projektu), lub w przeciągu 3 dni roboczych w przypadku zamówienia ekspresowego. Każde zamówienie jest potwierdzane: automatycznym listem e-mail wygenerowanym przez system, telefonicznie przez konsultanta Działu Obsługi Klienta lub poprzez wysłanie listu (e-mail) zawierającego listę zamówionych asortymentów wraz z obowiązującą ceną, wartością zamówienia, terminem realizacji i kosztem dostawy. W przypadkach zamówień indywidualnie personalizowanych czas realizacji może zostać wydłużony o 7 dni roboczych.

Listę przejętych i znajdujących się w realizacji zamówień Klient może monitorować poprzez wejście w zakładkę. Status zamówienia.

§ 2 Warunki dostawy

Towar dostarczany jest wraz z wymaganym dowodem zakupu (fakturą VAT) na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia. Dostawa realizowana jest według stawek podanych przy wyborze sposobu dostawy. Możliwy jest również odbiór osobisty.

§ 3 Płatności

W przypadku odzieży oznakowanej (nadruk, haft itp.) lub nietypowej Klient zobowiązany jest do wniesienia przedpłaty lub płatności przy odbiorze.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są
za pośrednictwem Dotpay.pl

Możliwa jest płatnośc gotówka przy odbiorze lub przedpłata na rachunek bankowy.

§ 4 Zwrot zakupionego towaru, reklamacje

Klient sklepu internetowego HELYO ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez kupującego bez podawania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie był używany, ani nie został uszkodzony. W przypadku zwrotu zakupionego towaru należy, po konsultacji z Działem Obsługi Klienta , tel. 0 22 643 75 01 odesłać na adres HELYO ul. Klubowa 26 02-847 Warszawa.

Gwarantujemy zwrot wartości zamówionego towaru. Pieniądze przesyłamy przelewem na podany nr konta. Do zwracanego towaru musi być dołączone potwierdzenie tranzakcji i oświadczenie o rezygnacji z zakupu z podaniem nazwy firmy, imienia, nazwiska, adresu, NIP oraz nr konta bankowego, na który mają zostać odesłane pieniądze. W przypadku wystawienia faktury wysyłamy fakturę korygującą.

 W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie  do 14 dni  od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

 

§ 5 Odstąpienie od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni  od otrzymania towaru przez Kupującego. (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego
terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była
konieczna w granicach zwykłego zarządu.
3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań
audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń,
za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu
lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług
w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

 

   

Zwrotowi nie podlegają produkty uszkodzone, nie posiadające oryginalnego opakowania, używane, jak również oznakowane nadrukiem (grafika lub tekst) lub szyte na indywidualne zamówienie Klienta.

§ 6 Rejestracja

W celu dokonania zakupów w sklepie internetowym HELYO należy wypełnić formularz rejestracyjny, poprzez dokładne uzupełnienie pól oznaczonych gwiazdką *. Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje Państwa do realizacji zakupów. Bez zarejestrowania się można jedynie przeglądać katalog produktów. Zarejestrowanie się w sklepie internetowym daje Państwu dodatkowe korzyści. Dzięki otrzymanemu hasłu i login mają Państwo możliwość monitorowania na bieżąco procesu realizacji zamówienia, szczegółowej analizy. Skrócony zostaje ponadto proces realizacji zakupu i nie ma potrzeby każdorazowego wypełniania formularzy z danymi teleadresowymi. Rejestracja upoważnia ponadto Państwa do otrzymywania bieżących informacji o nowościach i promocjach oferowanych przez nasz sklep.

§ 7 Logowanie

W celu dokonania zakupów należy każdorazowo zalogować się. Zalogować mogą się Państwo poprzez podanie hasła oraz login bezpośrednio po wejściu do sklepu internetowego HELYO. Lub po skompletowaniu zamówienia w "Koszyku", gdzie znajduje się zakładka "Zaloguj się". Po wpisaniu hasła i loginu należy kliknąć "Wejdź". Następnie po weryfikacji poprawności danych teleadresowych, podaniu adresu dostawy i dokonaniu wyboru formy płatności (jednej z dostępnych) należy nacisnąć przycisk "Wyślij".

§ 8 Anulowanie zamówienia

Po wysłaniu zamówienia, możesz wycofać zamówienie jedynie telefonicznie, dzwoniąc Działu Obsługi Klienta pod numer: tel.: 0 22 643 75 01 Nie możemy anulować zamówień które weszły w fazę produkcji jak i te  które zostały wysłane na adres ZAMAWIAJACEGO.

§ 9 Ceny

Ceny w sklepie internetowym HELYO są podane w walucie polskiej PLN są cenami brutto.

§ 10 Odpowiedzialność

Zleceniodawca ponosi wyłączną i całkowitą odpowiedzialność za treści, które zamieszcza na produkcie!!!

W szczególności z tytułu egzekwowania prawa własności do znaków firmowych i innych zastrzeżonych elementów.

§ 11 Znaki towarowe i nazwy firm

Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm użyte w serwisie należą do ich właścicieli i zostały podane jedynie w celach informacyjnych.

§ 12 Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

§ 13 Produkty

1. Wyroby oferowane w sklepie sa wykonywane na indywidualne zamówienie. Nie dotyczy to produktów oznaczonych : Produkt gotowy.


Nasz adres:
HELYO
ul. Klubowa 26
02-847 Warszawa

Numer fax 0 22 816 50 02
Numer tel 0 22 643 75 01

Właścicielem marki HELYO jest:

MIRAB Mirosław Abramowicz
ul. Klubowa 26
02-847 Warszawa
NIP: 521-032-38-06
REGON: 011537929
tel. 0 22 643 75 01
Działa na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej nr.169913 wydanego przez Prezydenta m.st. Warszawy

Regulamin obowiązuje od 01.01.2015 do odwołania.

Wróć